top of page

Popričala sam s Antom Živkovićem

U ugodnom razgovoru sa simpatičnim Antom, otkrila sam mnoge zanimljivosti...

Što misliš o ovoj sezoni i kakva su ti očekivanja za kraj sezone?

Što se tiče ove sezone, mislim da bi je što prije trebali zaboraviti, jer se očekivalo da ćemo ponoviti prošlogodišnje rezultate i biti u borbi za vrh, a dogodilo se upravo suprotno i trenutno se još borimo za ostanak u ligi.

Tko je po tvom mišljenju kriv za prošlosezonski ne ulazak kluba u prvu HNL?

Nakon onakve šokantne završnice prvenstva i utakmice protiv Cibalije, pa poslije kvalifikacija protiv Istre i lutrije penala, teško je tražiti krivca i upirati prstom u nekog. Mislim da su nas milimetri djelili od prve lige, iako na početku sezone nitko to nije očekivao niti vjerovao u nas.

Kako si se osjećao kada prošle sezone nisi mogao pomoći suigračima u utakmicama protiv Cibalije i Istre, koje su bile ključne za ulazak u prvu HNL?

Teško sam se osjećao pogotovo na prepunom Šubićevcu u obje utakmice, tako da ću to pamtiti čitav život i uvijek će mi ostati žal što nisam mogao pomoći suigračima koji su dali sve od sebe, nošeni prekrasnom atmosferom koju su napravili funcuti.

Pretpostavljam, dok si bio ozlijeđen odmarao si se i ljenčario; tko ti je bio najveća podrška pri oporavku?

Ne bih se složio da sam ljenčario i dok sam bio prikovan za krevet, radio sam vježbe za održavanje muskulature, pogotovo u daljnjoj rehabilitaciji, a normalno sve mi je bilo lakše i raditi uz podršku obitelji, prijatelja i cure koji su me svakodnevno posjećivali i hrabrili.

Tko je po tebi glavni favorit za osvajanje druge lige?

U vrhu su tri momčadi: Gorica, Rudeš i Solin, po meni je Gorica trenutno najkvalitetnija, tako da njih vidim kao prvaka ove godine.

S obzirom da sam luda za nogometom i najviše volim poziciju napadača, koja je tebi pozicija draža – krilni napadač ili centarfor?

Meni je naravno najdraža pozicija centarfora, jer si stalno u prilici da zabijaš golove, a nogomet se naravno igra zbog golova.

Kad bi ti se pružila prilika da zaigraš za neki veliki europski klub (npr. Barcelonu, Real Madrid, Juventus, Bayern, itd.), koji klub bi izabrao?

Preformulirao bih ovo pitanje, pa bi rekao da simpatiziram ath. Madrid, jer mi se sviđa njihov stil i naravno drže kontinuitet i stalno su u europskom vrhu.

Tko ti je uzor od poznatih nogometnih zvijezda?

Nemam baš neke uzore, ali bih izdvojio igrače tipa Lewandovski, Higuain, koji mi se sviđaju.

Kako provodiš slobodno vrijeme kad nemaš treninge i utakmice?

A s obzirom da imamo malo slobodnog vremena jer su stalno utakmice i treninzi, ponekad i dva puta dnevno, slobodno vrijeme uglavnom iskoristim za odmor.

S obzirom da gradom vlada „košarkaška groznica“, što misliš o GKK Šibeniku?

Sigurno jedna pozitivna priča, pogotovo što imaju dobre rezultate i nadam se da će tako nastaviti u play- offu, i da će što dalje dogurati. Želim im svu sreću.

Jednog dana kada završiš s nogometnom karijerom, čime bi se volio baviti?

Još sam mlad da bih o tome intezivnije razmišljao, ali sigurno da se vidim u sportu. Na koji način, to još neznam.

Hoćeš li i slijedeće sezone ostati u Šibeniku?

A neznam vidjet ćemo, sve ovisi o ambicijama kluba i stanju, tako da ću o tome razmišljati na kraju sezone. Fokusiran sam samo na to, da ove sezone izborimo ostanak.

I ja mu za kraj ovog razgovora, želim SRETNO !!

bottom of page