top of page

Zlatni dečki iz Širokog Brijega: Ponos hrvatske karate reprezentacije


Sa boravištem na šibenskoj adresi živi Stanko Kvesić, student Veleučilišta u Šibeniku, inače moj kolega s treninga iz karate kluba Šibenik.

Stanko dolazi iz Širokog Brijega i ponosni je vlasnik crnog pojasa.

I tako me Stanko Kvesić inspirirao da pišem o njegovim daljim rođacima, Ivanu i Anđelu Kvesiću.

A ako niste znali, Ivan (20) i Anđelo (21) su jučer imali fantastičan dan. U Dubaiu se održala Premier Liga na kojoj su obojica briljirala. Ivan je u kategoriji -84 kg osvojio najsjajnije odličje, dok je Anđelo u teškoj kategoriji + 84 kg osvojio brončanu medalju.

I onda me spopala silna znatiželja(kao i uvijek), pa sam nazvala Stanka da čujem što mogu doznati o ovim fantastičnim hrvatskim reprezentativcima.

Skupa su trenirali 10 godina u karate klubu "Široki Brijeg". Po upisu kineziološkog fakulteta u Zagrebu, prebacili su se u Karate klub Hercegovina Zagreb, gdje i danas treniraju.

Njihovi odlični rezultati počeli su se nizati još dok su bili juniori te od tada konstantno napreduju.

Ivan je počeo graditi svoju karijeru na osnovu inteligencije odnosno taktiziranja, dok se Anđelo oslanjao na snagu i fizičke sposobnosti.

Inovativnost, trud, volja, sigurnost su njihove glavne karakterne osobine. A to je ono što ih ih čini drugačijima od drugih. Nije ni čudo što su se svi bojali biti njihovi sparing partnerima na treninzima. Mogli ste vidjeti u koliko ste pratili borbe, da po protivniku "raspale" pošteno.

Ako uzmemo u obzir da su kao ljudi skromni i pošteni, nije čudo što su danas dospjeli gdje jesu.

Stanko mi je ispričao jednu (ne)zgodu kada je trenirao sa mlađim Ivanom koji ga je jednim kružnim udarcem doslovno nokautirao, a bilo je zgoda kad nije bolje prošao ni sa starijim Anđelom.

Kao što vidite ove karakterne osobine, trud i rad urodili su polodovima, pa se našim dečkima smješi Europsko prvenstvo već za mjesec dana u Turskoj.

Ako ih niste pratili jučer, nemojte propustiti Europsko prvenstvo.

I samo da znate, Stanko ih je obavjestio da sam ovaj blog posvetila njima, a kako su mi frendovi na fejsu, nadam se da će ga i pročitati.

bottom of page